23 Ιανουαρίου 2015

υπαρχουν και οι σκαλες ακομη !!!

7 λόγοι για να προτιμήσεις τις σκάλες

Για να πετύχει ο άνθρωπος στη ζωή, ο Θεός του έδωσε δύο μέσα, την εκπαίδευση και τη σωματική δραστηριότητα. Η έλλειψη δραστηριότητας καταστρέφει την καλή κατάσταση του κάθε ανθρώπου, ενώ η κίνηση και μεθοδική σωματική άσκηση βοηθάει στο να την αποθηκεύσουμε και να την διαφυλάξουμε  
Πλάτωνας, 400 π.Χ.
Κατάλαβες; Αυτά είπε ο Πλάτωνας το 400 π.Χ. για να έρθεις εσύ σήμερα και να πατήσεις το κουμπί του ασανσέρ γιατί βαριέσαι να ανέβεις στον πρώτο όροφο με τις σκάλες. Και πρόσεξε, είπαμε στον πρώτο όροφο, που να έμενες στον τέταρτο όροφο παλιάς πολυκατοικίας που δεν έχει ασανσέρ και να κουβαλάς και όλα τα ψώνια της εβδομάδας από το σούπερ μάρκετ, το λάπτοπ, την τσάντα –που όλοι ξέρουμε πόσο βαριά είναι- και τον σκύλο! (Και αυτό που μόλις διάβασες είναι αληθινή καθημερινή δραματική ιστορία!)
Και τώρα που ένιωσες λίγες τύψεις θέλεις και μερικούς ακόμα λόγους –πέρα από το ότι σε είπαμε ευγενικά τεμπέλα- για να ανέβεις με τις σκάλες; Ναι; Οκ, ορίστε 7 λόγοι!
  • Το ανέβασμα με τις σκάλες καίει περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι το τζόκινγκ
Γιατί να τρέχεις στους διαδρόμους και τους δρόμους με τα ακουστικά και να ιδρώνεις; Μπορείς να ανέβεις τα σκαλάκια της πολυκατοικίας σου, του γραφείου σου ή οποιαδήποτε σκαλιά βρεις και να κάψεις πολύ περισσότερες θερμίδες από ότι αν έπαιρνες τα βουνά και τα λαγκάδια… τι έγινε; Έκλεισες εκδρομούλα ήδη για Ναύπλιο και συγκεκριμένα επίσκεψη στο Παλαμίδη και τα 999 σκαλοπάτια του;
  • Χτίζει γλουτούς
Όταν αγόρασες εκείνο το μικρό μηχανηματάκι που είναι σαν να ανεβαίνεις σκαλιά επειδή σου υποσχόταν γλουτούς σαν της Lopez, δεν είδα να δυσανασχετείς όπως όταν ξεχνάς το κινητό στο αμάξι και πρέπει να κατέβεις και να ανέβεις δύο σκάλες… σώπασε, τα σκαλάκια θα χτίσουν τους γλουτούς σου και είναι και δωρεάν!
  • Βελτιώνει την καρδιοαγγειακή κατάσταση
Θα στο πούμε μπακαλίστικα: Γυμνάζεσαι, ανεβαίνει η πίεση σου, προσλαμβάνεις περισσότερο οξυγόνο, λειτουργεί καλύτερα η καρδιά και βελτιώνεται την καρδιοαγγειακή σου κατάσταση! Το χουμε; Άντε να ανέβουμε κανένα σκαλάκι!
  • Ενδυναμώνει σε σημαντικό βαθμό τους μυς των ποδιών, των χεριών καθώς επίσης και της πλάτης
Πόση ακόμα ανάλυση θέλεις τις παραπάνω πρότασης; Όταν ανεβαίνεις μία σκάλα το σώμα σου βρίσκεται ολόκληρο σε εγρήγορση. Εφόσον δεν έχεις πρόβλημα στους αστραγάλους, στα γόνατα ή στη μέση, το συνεχές ανεβοκατέβασμα σκαλοπατιών αποτελεί έναν από τους αποδοτικότερους τρόπους εκγύμνασης όλου του μυϊκού συστήματος.
  • Είναι ένας εύκολος τρόπος να καταπολεμήσεις την καθιστική ζωή
Έχεις παραδεχθεί και έχεις αποδεχθεί πως σιχαίνεσαι το γυμναστήριο. Δεν μπορείς όμως να κάθεσαι όλη την ημέρα στον καναπέ ή στην καρέκλα του γραφείου σου αι να περιμένεις να βρίσκεσαι σε καλή φυσική κατάσταση! Έτσι, αν αποφασίσεις να αφήσεις τον ανελκυστήρα και να ανέβεις από την σκάλα μπορείς να πεις ότι γυμνάζεσαι!
http://ipop.gr/themata/frontizw/logi-gia-na-protimisis-tis-skales/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου