23 Μαρτίου, 2016

ΚΑΝΕ ΘΕΕ ΜΟΥ - ΤΡΑΓΟΥΔΙ !




Κάνε, Θεέ μου… Κάνε να λιώσουνε τα χιόνια!!
κάνε να φύγει ο χειμώνας!!
κάνε, Θεέ μου, το κρύο να σβήσει!!!
κάνε όπως πρώτα το χρώμα της φύσης.
------------------------------------------------
Κάνε την κάμπια πεταλούδα!!!
κάνε απ’ τις στάχτες να ανθίσουν λουλούδια!!
κάνε, Θεέ μου, να πάρουνε σάρκα!!!
σάρκα και οστά τα όνειρά μας. 
-------------------------------------------------
Στείλε, Θεέ μου ουράνιο τόξο!!
στείλε την άνοιξη που λείπει τόσο!!
στείλε στη μέρα και πάλι τον ήλιο!!!!
στείλε τη νύχτα αστέρια χρυσά!!!
κάνε η αγάπη να διώξει το μίσος!!!
κάνε τον ουρανό γαλάζιο ξανά.
----------------------------------------------
Κάνε τον άνεμο να σωπάσει!!
 κάνε το κύμα να κοπάσει!!!
κάνε, Θεέ μου, η σιγή να μιλήσει!!!
 κάνε στη γη ν’ απλωθεί η γαλήνη.
----------------------------------------------
Κάνε να σπάσουνε οι πάγοι!!
 κάνε το φως τις ψυχές να ζεστάνει!!!
κάνε ουρανό Θεέ την καρδιά μου!!!
αχ, να χωρούσε να χωρούσε τα πάντα!!!!!!
---------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου