24 Απριλίου, 2017

Απίστευτη αλλαγή! Μητέρα έκοψε αυτές τις 5 τροφές και έχασε 70 κιλά



Η 37χρονη Κάσει Γκέμελ πριν τέσσερα χρόνια ζύγιζε 160 κιλά. Παίρνοντας την απόφαση να χάσει περιττό βάρος, η ζωή της άλλαξε για πάντα.

Σε διάστημα τεσσάρων χρόνων, η Kάσει κατάφερε να χτίσει ένα κορμί που την έκανε να αγαπήσει ξανά τον εαυτό της. Με πειθαρχία και πρόγραμμα έχασε 70 oλόκληρα κιλά και πλέον απολαμβάνει μια ευχάριστη καθημερινότητα με την οικογένειά της που την στήριξε στην προσπάθειά της.


Εντάσσοντας την γυμναστική στο καθημερινό της πρόγραμμα και κατεβάζοντας την κατάλληλη εφαρμογή στο κινητό της (συγκεκριμένα το 5K Runner) η Κάσει ενθάρρυνε τον εαυτό της να μην σταματήσει την προσπάθεια: «Αυτή η εφαρμογή μου με «εμψύχωνε» όταν έκανα γυμναστική και μου υπενθύμιζε να τρέχω ή να περπατώ…».




H Κάσει έκανε δραστικές διατροφικές αλλαγές: έκοψε μαχαίρι το τυρί με πολλά λιπαρά,τα γλυκά, τα μακαρόνια, το ψωμί και τα αναψυκτικά. «Αλλαξα τη διατροφή μου κόβοντας μαχαίρι συγκεκριμένες τροφές και τίποτε άλλο. Ηταν μια πρόκληση για μένα γιατί στα 33 μου χρόνια ήμουν επιρρεπής σε ατασθαλίες».



«Το σώμα μου έχει αλλάξει και το μυαλό μου επίσης. Ακόμα ακούω τα παιδιά που με κορόιδευαν στο σχολείο. Βλέπω ακόμα εκείνο το κορίτσι. Δεν είμαι πια εκείνο» δηλώνει η ίδια. Η αρχή ήταν δύσκολη για εκείνη. Ομως, η στήριξη του άνδρα της την βοήθησε να μην αφήσει στιγμή την προσπάθειά της. «Θέλω να συνεχίσω το ταξίδι και να ενθαρρύνω και άλλους να το κάνουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου