31 Αυγούστου, 2017

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΡΓΟ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΣΕ ΡΑΓΕΣ, ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΕΤΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ !

Παράκαμψη Βοσπόρου: Η Θράκη αναδεικνύεται σε σταθερή βάση ανάπτυξης των συνδυασμένων μεταφορών!

Έχουμε, επανειλημμένως, τονίσει ότι η Θράκη ΔΕΝ κινδυνεύει παρά μόνον από την αδιαφορία, την διαπλοκή και τους επαΐοντες δοκησίσοφους του εθνοσωτήριου life-style!Σε αυτό συνηγορούν και οι τελευταίες ειδήσεις που αναφέρουν ότι τον Αλέξη Τσίπρα αναμένουν στη Βουλγαρία για να οριστικοποιηθεί η συμφωνία και το χρονοδιάγραμμα για τη σιδηροδρομική σύνδεση Αλεξανδρούπολης-Βάρνας. Σύμφωνα με πληροφορίες από το βουλγαρικό πρακτορείο ειδήσεων FOCUS, ο πρωθυπουργός θα μεταβεί στη γειτονική χώρα για την οριστικοποίηση της συμφωνίας, πριν την διεθνή έκθεση στη Θεσσαλονίκη.
Ουσιαστικά, πρόκειται για το φιλόδοξο σχέδιο της μελέτης και κατασκευής του μεγαλύτερου σιδηροδρομικού εγχειρήματος της Ευρώπης, της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, που επανέρχεται στη δημόσια συζήτηση εδώ και περίπου έναν αιώνα, και το οποίο θέλει να βάλει στη γραμμή της εκκίνησης η κυβέρνηση.



Το υψηλό κόστος, που ανέρχεται στα 10 δισ. ευρώ, δεν αφήνει περιθώριο για χρηματοδότηση με εθνικούς πόρους, ενώ προσγειώνει και τον σχεδιασμό σε υλοποίηση «βήμα-βήμα» με ποικιλία στις χρηματοδοτικές πηγές.

Η σιδηροδρομική ένωση Αλεξανδρούπολης – Ηγουμενίτσας, δηλαδή μια Εγνατία σε «ράγες», θα δημιουργήσει ένα συνεχόμενο δίκτυο για τα logistics, που ανταποκρίνεται στη στρατηγική των συνδυασμένων μεταφορών, η οποία βρίσκεται διεθνώς στην πρώτη γραμμή, καθώς θα περνά από 4 λιμάνια, 6 αεροδρόμια και τουλάχιστον 4 εμπορευματικά κέντρα.

Ενα σημαντικό πρώτο βήμα αναμένεται να γίνει με την υπογραφή του Μνημονίου Συνεργασίας ανάμεσα σε Ελλάδα – Βουλγαρία. Αφορά τον σιδηροδρομικό διάδρομο Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης – Μπουργκάς – Βάρνας – Ρούσεφ, την επονομαζόμενη Παράκαμψη Βοσπόρου, ως διασυνοριακό έργο με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) και ιδιωτικά κεφάλαια. Στον ελληνικό βραχίονα του σχεδίου έχουν ενταχθεί τρία logistics centers σε Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη, ενώ δεν περιλαμβάνεται αναβάθμιση λιμένων.



ΔΕΙΤΕ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΕΔΩ http://greeknation.blogspot.gr/2017/08/blog-post_318.html




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου