18 Αυγούστου, 2018

ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΠΩΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΚΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΟΥ ΕΠΑΣΧΕ ΑΠΟ ΥΔΡΟΚΕΦΑΛΙΑ!!!!!!!!

Ποιο το απίστευτο θαύμα του Τιμίου Σταυρού;

Άλλο ένα συγκλονιστικό θαύμα του θαυματουργού Τιμίου Σταυρού και του ευλογημένου Ιερέα π. Δημήτριου από τους Αγίους Ισιδώρους Λυκαβηττού όπου κάθε μέρα προσέρχονται χιλιάδες άνθρωποι για να σταυρωθούν και να λάβουν ευλογία και βοήθεια.

Το μήνυμα της παθολόγου μητέρας κας Κωνσταντίνας Γεωργά.

΄΄Η σκέψη μου πάντα εκεί, στο λόφο του Λυκαβηττού, στον Ναό των Αγίων Ισιδώρων, που με τη Χάρη του Τιμίου Σταυρού και την ευλογία του Πατέρα Δημητρίου, κρατώ στην αγκαλιά μου το υγιέστατο μωρό μου, μετά από δυόμιση μήνες νοσηλείας στη Μονάδα Εντατικής Νοσηλείας Νεογνών.

Επιζητώντας το θαύμα, με ελπίδα την ίαση του παιδιού μου, οδηγήθηκα στον Πατέρα Δημήτριο, γεμάτη απόγνωση.

Τρεις λέξεις του με γέμισαν ελπίδα και δύναμη ” Το παιδί θα γίνει καλά, δεν θα έχει τίποτε «.

Δέκα ημέρες μετά και ενώ είχα αρχίσει να χάνω κάθε ελπίδα μετά το τελευταίο υπερηχογράφημα εγκεφάλου (12-06-2018) με την εγκεφαλική αιμορραγία να επιδεινώνεται και τα σημεία υδροκεφαλίας να παρουσιάζονται, βρέθηκα μπροστά στον Τίμιο Σταυρό (13-06-2018).

Στις 14-06-2018 μία ημέρα μετά, οι γιατροί μου ανακοίνωσαν ότι η αιμορραγία άρχισε να απορροφάται, χωρίς ουδεμία ιατρική παρέμβαση και οι ανατομικές δομές του εγκεφάλου να επανέρχονται στις φυσιολογικές τους διαστάσεις.

Κάποιοι θα το πουν σύμπτωση, εγώ, μόνον ΘΑΥΜΑ, γιατί πίστεψα βαθιά σε αυτό. Έζησα την αλήθεια του Χριστού, έτσι όπως μόνον ο Πατέρας Δημήτριος μπορεί να την μεταλαμπαδεύει.

Αναμένω εναγωνίως τη στιγμή, που θα κρατήσει στα χέρια του το γιο μου και θα του δώσει την ευχή.

Ο Θεός να του δίνει υγεία και δύναμη, καθώς και στους Πατέρες, τα παιδιά του! Ιδιαιτέρως ευχαριστώ από τη ψυχή μου τον Πατήρ Σταύρο για τη βοήθειά του!΄΄

Η γιατρός Κωνσταντίνα Γεωργά








http://www.fimes.gr/2018/08/timios-stauros-thauma/#axzz5OVoMcjRT

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου