11 Αυγούστου, 2018

ΝΕΑ ΜΠΑΦΡΑ-ΠΥΡΓΟΙ ΔΡΑΜΑΣ-ΧΙΟΣ

Ήταν 3 αξέχαστες ημέρες στην πανέμορφη και ιστορική Χίο μας!
Υιικως και καθηκόντως ευχαριστώ τον Σεβασμιωτατο Μητροπολίτη Χίου, Ψαρών και Οινουσσων κ. Μάρκο για την αγάπη του και τα τιμητικά λόγια προς την ελαχιστοτητα μου.
Τιμή για μένα η συνάντηση με τον Δήμαρχο Χίου Μανώλη Βουρνους.
Στα πρόσωπα του Προέδρου του Συλλόγου Ιεροψαλτων Χίου κωστας Γανιάρης και του Προέδρου του Χορού Ψαλτων Χίου ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΟΥΡΝΟΥΣ ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους Ιεροψαλτες της ψαλτομανας Χίου για την αγάπη, την τιμή και τη φιλοξενία τους. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Άρχοντα Δημήτρη Ζανικο.
Οι Ακολουθίες της Μεγάλης Παράκλησης προς την Υπεραγια Θεοτόκο στον Ιερό Ναό της Παναγίας της Ερυθιανης στο Βρονταδο και στην ιστορική Ιερά Μονή Παναγία Κρήνα (μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς της Unesco, 12ος αι.) σημάδεψαν το φετινό καλοκαίρι μου.
Εκλεκτέ μου μαθητή και φίλε Άγγελος Μαθιουλάκης πόσο πολύ χάρηκα που βρεθήκαμε και συμψαλλαμε στο νησί που υπηρέτησες την πατρίδα και την εκκλησία για 4 χρόνια!
Αγαπημένε μου κουμπάρε Nicholas Rallis μου έδωσες μεγάλη χαρά που βρεθήκαμε στο νησί σου. Η παρέα σου βάλσαμο στην ψυχή μου. Ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες στιγμές στη Λαγκαδα, στο πανέμορφο Πυργι και στα μεσαιωνικά Μεστα.
Σειρά έχει η Μεγάλη Παναγία και τα Νέα Ρόδα Χαλκιδικής την Παρασκευή 10 και το Σάββατο 11 Αυγούστου αντίστοιχα με το "Ξενιτεμένο μου πουλί"
Lena PanagiotopoulouΣοφια Ισαακιδου και Lefteris Valsamis ερχόμαστε...


Χρόνια πολλά σε όλους!
Εύχομαι η Θεία Μεταμόρφωση του Κυρίου μας να μας βοηθήσει να μεταμορφωθουμε προς το καλύτερο!
Οι φωτογραφίες είναι από τον Πανηγυρικό Εσπερινό της Μεταμορφωσεως στη Νέα Μπαφρα Σερρών την Κυριακή 5 Αυγούστου μετά από τιμητική πρόσκληση του Πανοσιολογιωτατου Αρχιμανδριτη πατρός Θεόκτιστος Δικταπανίδης και από την Πανηγυρική Θεία Λειτουργία στον ιστορικό Ιερό Ναό της Μεταμορφωσεως του Σωτήρος στους Πύργους Δράμας(έτος ιδρύσεως 1905), το χωριό του πατέρα μου και του αειμνήστου παππού μου του παπά Γρηγόρη, μετά από πρόσκληση του αγαπημένου μου συγχωριανου πατρός Αθανασίου Τσάνη. Στην Πανηγυρική Θεία Λειτουργία προεξηρχε και κήρυξε τον Θείο Λόγο ο Γενικός Αρχιερατικος Επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως Δράμας, Πανοσιολογιωτατος Αρχιμανδριτης π. Χριστόδουλος.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους αγαπημένους μου μαθητές, φίλους και συνεργάτες Giannis SouitsΑνδρέας ΒενέτηςGiorgos MichailidisΑντωνιος ΠαρασκευοπουλοςLazaros DovrolisΖαχαρίας ΠαπαγαβριήλStefou Aristotelis, Τριαντάφυλλο Μιτκα, Άγγελο Δοβρολη, Γιώργο Γερασίμου και Θοδωρή Καλτσαμη για τη χαρά της συμπροσευχης και του κοινού ψαλσιματος.
Giannis Koytras ευχαριστώ που έψαλλες στους Πύργους στον Εσπερινό της Μεταμορφωσεως. Όλοι μου είπαν τα καλύτερα κι εγώ καμαρωνα για σένα!
Eirini Georgiadou και Jota Tsanni ευχαριστώ για τις φωτογραφίες και για την αγάπη όλων σας.
Και του χρόνου με υγεία!
Επόμενος σταθμός η Χίος!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου