λαμβάνουμε
καὶ Τοῦ ἀντιπροσφέρου-
με. «Τὰ σὰ
ἐκ τῶν σῶν...», λέει ὁ λει-
τουργὸς
ἱερέας στὸν καθαγιασμὸ τῶν
Τιμίων
Δώρων. Αὐτὰ τὰ δικά Σου δῶρα
ποὺ
προῆλθαν ἀπὸ τὰ δικά Σου ἀγαθά,
Σοῦ
προσφέρουμε. Γι᾿ αὐτὸ διαλέγουμε,
ὅπως
ὁ Ἄβελ, τὰ καλύτερα, αὐτὰ ποὺ
ἁρμόζουν
στή μεγαλειότητα τοῦ Θεοῦ
καὶ ὄχι
αὐτὰ ποὺ δὲν μᾶς χρειάζονται
καὶ
θέλουμε νὰ τὰ ξοδέψουμε.
Τὸ δεύτερο
ποὺ ζητάει ἀπὸ μᾶς ὁ
Θεὸς εἶναι νὰ
ἔχουμε τὴ συναίσθηση
ὅτι κι ἐμεῖς
οἱ ἴδιοι δὲν ἀνήκουμε στὸν
ἑαυτό
μας, ἀλλὰ στὸ Θεό. «Οὐκ ἐστὲ
ἑαυτῶν»
(Α΄ Κορ. ς΄ 19). Ἄρα ἡ πιὸ εὐά-
ρεστη
θυσία ποὺ μποροῦμε νὰ Τοῦ
προσφέρουμε
εἶναι νὰ προσφέρουμε
τὸν ἑαυτό μας
«θυσίαν ζῶσαν, ἁγίαν,
εὐάρεστον τῷ
Θεῷ, τὴν λογικὴν λατρεί-
αν ἡμῶν»,
ὅπως γράφει ὁ ἀπόστολος
Παῦλος στὴν
πρὸς Ρωμαίους ἐπιστολή
του. Σᾶς
προτρέπω, ἀδελφοί, νὰ προσ-
φέρετε
τὰ σώματά σας σὰν σὲ θυσια-
στήριο
θυσία ζωντανή, ἁγία, εὐάρεστη
στὸ
Θεό, χρησιμοποιώντας τὰ μέλη σας
ὡς
ὄργανα ἀποκλειστικὰ καὶ μόνο ἁγί-
ων
πράξεων καὶ ποτὲ ὡς ὄργανα ἁμαρ-
τίας.
Αὐτὴ ἡ θυσία εἶναι ἡ μόνη κατάλ-
ληλη
καὶ καθαρὴ πνευματικὴ λατρεία,
αὐτὴ
ποὺ γίνεται μὲ τὶς λογικὲς δυνάμεις
τοῦ
ἀνθρώπου (Ρωμ. ιβ΄ [12] 1).
Ἐπίσης
δέχεται ὁ Θεὸς τὶς θυσίες, ποὺ
προσφέρονται
μὲ ἐσωτερικὴ συντριβὴ
καὶ εἰλικρινὴ
μετάνοια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου