26 Ιανουαρίου, 2018

Τα φετινά μου ονομαστηρια ίσως ήταν τα καλύτερα της ζωής μου!

Γρηγοριου Παπαεμανουηλ Καθ.Βυζ.Μουσικης Αρχοντος Πρωτοψαλτου Πατριαρχειου Αλεξανδρειας.
Ευχαριστώ ολόψυχα για τις ευχές και την αγάπη που δέχτηκα μέσα από τα εκατοντάδες τηλεφωνήματα και μηνύματα σας. Ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο. Αντεύχομαι τα καλύτερα με υγεία σε όλους.

Ο κυριότερος λόγος όμως που έκανε τη γιορτή μου ξεχωριστή φέτος ήταν η ψαλμωδηση μαζί με τους μαθητές και συνεργάτες μου, τα καλλιφωνα μέλη του Ελληνικού Βυζαντινού Χορού "Οι Δομεστικοι", στις πανηγυρικες λατρευτικες συνάξεις επί τη μνήμη του Αγίου Γρηγορίου στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου Γρηγορίου στη Νέα Καρβαλη Καβάλας, όπου θησαυριζεται το Σεπτο σκηνωμα του Αγίου Γρηγορίου, το οποίο έφεραν οι πρόσφυγες το 1922 από την Καππαδοκία.

Ήταν η πρώτη φορά που έψαλλα σε αυτό το Ιερό Προσκύνημα, που είναι από τα μεγαλύτερα της Ελλάδας και της Ορθοδοξίας και είμαι συγκλονισμενος από την αγάπη του κόσμου για τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο. Καθολη τη διάρκεια του διημέρου 24 και 25 Ιανουαρίου, υπήρχε μια σιωπηλή ουρά ενός χιλιομέτρου με αναμονή 1 με 2 ώρες μέσα στο κρύο.

Θέλω να ευχαριστήσω ολοκαρδια τον Σεβασμιωτατο Μητροπολίτη Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου κ. Στέφανο για την τιμητική πρόσκληση προς την ελαχιστοτητα μου αλλά και τους Σεβασμιωτατους Μητροπολίτες Βρυουλων (Οικουμενικου Πατριαρχειου) κ. Παντελεήμονα, Ξάνθης και Περιθωρίου κ. Παντελεήμονα, Ελευθερουπολεως κ. Χρυσόστομο, Λαγκαδά-Λιτης και Ρεντινης κ. Ιωάννη και Μαρωνειας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμονα, για την πατρική τους αγάπη και τα τιμητικά τους λόγια.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους αγαπημένους μου μαθητές που ήταν κοντά μου αυτό το ξεχωριστό διήμερο και ιδιαίτερα τον Γιώργο Γεωργιάδη που εψαλλε αριστερά μου στον Εσπερινό και τον Michalis Gerontidis που εψαλλε αριστερά μου το πρωί στον Ορθρο και τη Θεία Λειτουργία.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου