ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΤΟΥ , ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΝΙΚΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ !!!!
Η Τουρκία αγωνίζεται να μη μείνει ούτε ένας μπεκτασής (Αλεβίτης) στην ελληνική Θράκη. Αλλά και το ελληνικό κράτος δεν προστατεύει την θρησκευτική ταυτότητα μερίδας πολιτών του και έτσι ευνοεί την βίαιη αφομοίωσή τους.
ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΣΙΔΗ
Από την εφημερίδα «ΖΑΓΑΛΙΣΑ» της φωνής των Πομάκων πληροφορούμαστε για τον φυλετικό, πολιτισμικό και ενδοθρησκευτικό πόλεμο εντός της μειονότητας, μεταξύ Πομάκων και Τουρκόφωνων.
Στις 4,5 και 6 Αυγούστου 2017 διοργανώθηκε το αυθεντικό μη εθνικιστικό, μπεκτασίδικο / αλεβιτικό πανηγύρι στην ορεινή θέση Χίλια, στα σύνορα των νομών ΄Εβρου και Ροδόπης. Πρόκειται για μια νέα λαμπρή σελίδα της αλεβίτικης κοινότητας στην ελληνική Θράκη. Για πρώτη φορά οι διοργανωτές του δεν υπάκουσαν στις οδηγίες της ΄Αγκυρας, η οποία από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, άρπαξε και τα δύο μεγάλα πομάκικα πανηγύρια (στον Ακρίτα και το Χίλια) και τα μετέτρεψε με φιέστες του τουρκικού εθνικισμού.
Να θυμίσουμε ότι το τελευταίο αυθεντικό πομάκικο πανηγύρι είχε γίνει το 1998 στον Ακρίτα (Αλάνατ στα πομάκικα και Αλάν Τεπέ στα τουρκικά) από τη Zαγάλισα και το Κέντρο Πομακικών Ερευνών. Το 2006 επιχειρήθηκε να γίνει πάλι από μέλη του Πομάκικου Κινήματος, αντίστοιχο αλεβίτικο πανηγύρι στον ΄Εβρο, στη θέση Μπέλα Βόντα (περιοχής Μεγάλου Δερείου), αλλά συνάντησε λυσσαλέες αντιδράσεις του τουρκικού εθνικισμού. Τα πανηγύρια αυτά ενέπνευσαν τους Πομάκους για να μπορέσουν να ξανακάνουν μόνοι τους το δικό τους πανηγύρι. ΄Εδειξαν σε όλους ότι μπορεί να νικηθεί ο τουρκικός εθνικισμός.
Οι μπεκτασήδες του ΄Εβρου και της Ροδόπης έχουν αντιληφθεί την γενοκτονική πολιτική της Τουρκίας και τον φανερό στόχο της, να τους αλλαξοπιστήσει με απειλές και χρηματικά έπαθλα, ώστε να γίνουν όλοι σουνίτες. Η κατ΄επανάληψη παρουσία του σουνίτη ψευτομουφτή Κομοτηνής τόσο στο πανηγύρι του Χίλια (όλες τις προηγούμενες χρονιές) στον μπεκτασήδικο τεκέ Σεγίντ Αλή Σουλτάν (το 2013) όσο και σε κουρμπάνι στη Ρούσα το 2016 και σε άλλες θρησκευτικές εκδηλώσεις μπεκτασήδων, αποτελούσε άμεση απειλή για την θρησκευτική τους ταυτότητα.
Τα ύπουλα κηρύγματα του ψευτομουφτή, ο οποίος διακήρυσσε με φανατισμό ότι οι μπεκτασήδες (Αλεβίτες) και οι σουνίτες ανήκουν στην ίδια θρησκεία (άρα οι μπεκτασήδες ας γίνουν σουνίτες) και η προσπάθεια να εξαφανίσει την μπεκτασική/αλεβίτικη ταυτότητα, έκανε του μπεκτασήδες να καταλάβουν ότι έχουν βάλει (γκρίζο) λύκο μέσα στο μαντρί και είναι έτοιμος να φάει τα πρόβατα. Την ίδια πολιτική εφαρμόζουν και οι κατευθυνόμενοι τουρκόφωνοι δημοσιογράφοι μειονοτικών εφημερίδων, πληρωμένοι ιμάμηδες και δάσκαλοι κ.ά.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα των τουρκικών σχεδίων αποτελεί το ορεινό χωριό Χλόη του ν. Ροδόπης, όπου οι κάτοικοι πριν από λίγες δεκαετίες ήταν όλοι μπεκτασήδες. Σήμερα, μετά από άπειρες πιέσεις και μεθοδεύσεις, οι μισοί αλλαξοπίστησαν και έγιναν σουνίτες, και οι υπόλοιποι μισοί παρέμειναν μπεκτασήδες. Η Τουρκία αγωνίζεται να μη μείνει ούτε ένας μπεκτασής στην ελληνική Θράκη. Αλλά και το ελληνικό κράτος δεν προστατεύει την θρησκευτική ταυτότητα μερίδας πολιτών του και έτσι ευνοεί την βίαιη αφομοίωσή τους.
Πόσο θα αντέξει η ανυπακοή των μπεκτασήδων/αλεβιτών Πομάκων στις οδηγίες και μεθοδεύσεις της ΄Αγκυρας;;;
http://pomakohoria.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html
Η Τουρκία αγωνίζεται να μη μείνει ούτε ένας μπεκτασής (Αλεβίτης) στην ελληνική Θράκη. Αλλά και το ελληνικό κράτος δεν προστατεύει την θρησκευτική ταυτότητα μερίδας πολιτών του και έτσι ευνοεί την βίαιη αφομοίωσή τους.
ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΟΥΣΙΔΗ
Από την εφημερίδα «ΖΑΓΑΛΙΣΑ» της φωνής των Πομάκων πληροφορούμαστε για τον φυλετικό, πολιτισμικό και ενδοθρησκευτικό πόλεμο εντός της μειονότητας, μεταξύ Πομάκων και Τουρκόφωνων.
Στις 4,5 και 6 Αυγούστου 2017 διοργανώθηκε το αυθεντικό μη εθνικιστικό, μπεκτασίδικο / αλεβιτικό πανηγύρι στην ορεινή θέση Χίλια, στα σύνορα των νομών ΄Εβρου και Ροδόπης. Πρόκειται για μια νέα λαμπρή σελίδα της αλεβίτικης κοινότητας στην ελληνική Θράκη. Για πρώτη φορά οι διοργανωτές του δεν υπάκουσαν στις οδηγίες της ΄Αγκυρας, η οποία από τα μέσα της δεκαετίας του 1990, άρπαξε και τα δύο μεγάλα πομάκικα πανηγύρια (στον Ακρίτα και το Χίλια) και τα μετέτρεψε με φιέστες του τουρκικού εθνικισμού.
Να θυμίσουμε ότι το τελευταίο αυθεντικό πομάκικο πανηγύρι είχε γίνει το 1998 στον Ακρίτα (Αλάνατ στα πομάκικα και Αλάν Τεπέ στα τουρκικά) από τη Zαγάλισα και το Κέντρο Πομακικών Ερευνών. Το 2006 επιχειρήθηκε να γίνει πάλι από μέλη του Πομάκικου Κινήματος, αντίστοιχο αλεβίτικο πανηγύρι στον ΄Εβρο, στη θέση Μπέλα Βόντα (περιοχής Μεγάλου Δερείου), αλλά συνάντησε λυσσαλέες αντιδράσεις του τουρκικού εθνικισμού. Τα πανηγύρια αυτά ενέπνευσαν τους Πομάκους για να μπορέσουν να ξανακάνουν μόνοι τους το δικό τους πανηγύρι. ΄Εδειξαν σε όλους ότι μπορεί να νικηθεί ο τουρκικός εθνικισμός.
Οι μπεκτασήδες του ΄Εβρου και της Ροδόπης έχουν αντιληφθεί την γενοκτονική πολιτική της Τουρκίας και τον φανερό στόχο της, να τους αλλαξοπιστήσει με απειλές και χρηματικά έπαθλα, ώστε να γίνουν όλοι σουνίτες. Η κατ΄επανάληψη παρουσία του σουνίτη ψευτομουφτή Κομοτηνής τόσο στο πανηγύρι του Χίλια (όλες τις προηγούμενες χρονιές) στον μπεκτασήδικο τεκέ Σεγίντ Αλή Σουλτάν (το 2013) όσο και σε κουρμπάνι στη Ρούσα το 2016 και σε άλλες θρησκευτικές εκδηλώσεις μπεκτασήδων, αποτελούσε άμεση απειλή για την θρησκευτική τους ταυτότητα.
Τα ύπουλα κηρύγματα του ψευτομουφτή, ο οποίος διακήρυσσε με φανατισμό ότι οι μπεκτασήδες (Αλεβίτες) και οι σουνίτες ανήκουν στην ίδια θρησκεία (άρα οι μπεκτασήδες ας γίνουν σουνίτες) και η προσπάθεια να εξαφανίσει την μπεκτασική/αλεβίτικη ταυτότητα, έκανε του μπεκτασήδες να καταλάβουν ότι έχουν βάλει (γκρίζο) λύκο μέσα στο μαντρί και είναι έτοιμος να φάει τα πρόβατα. Την ίδια πολιτική εφαρμόζουν και οι κατευθυνόμενοι τουρκόφωνοι δημοσιογράφοι μειονοτικών εφημερίδων, πληρωμένοι ιμάμηδες και δάσκαλοι κ.ά.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα των τουρκικών σχεδίων αποτελεί το ορεινό χωριό Χλόη του ν. Ροδόπης, όπου οι κάτοικοι πριν από λίγες δεκαετίες ήταν όλοι μπεκτασήδες. Σήμερα, μετά από άπειρες πιέσεις και μεθοδεύσεις, οι μισοί αλλαξοπίστησαν και έγιναν σουνίτες, και οι υπόλοιποι μισοί παρέμειναν μπεκτασήδες. Η Τουρκία αγωνίζεται να μη μείνει ούτε ένας μπεκτασής στην ελληνική Θράκη. Αλλά και το ελληνικό κράτος δεν προστατεύει την θρησκευτική ταυτότητα μερίδας πολιτών του και έτσι ευνοεί την βίαιη αφομοίωσή τους.
Πόσο θα αντέξει η ανυπακοή των μπεκτασήδων/αλεβιτών Πομάκων στις οδηγίες και μεθοδεύσεις της ΄Αγκυρας;;;
http://pomakohoria.blogspot.gr/2018/03/blog-post.html
Υπάρχει λινκ για την εφημερίσα Ζαγάλισα; (Υπαρχει ηλεκτρονική έκδοση; ή έστω σελίδα της στο φέισμπουκ;)
ΑπάντησηΔιαγραφή