29 Δεκεμβρίου, 2019

Χειροτονία Διακόνου από τον Μητροπολίτη Ζιχνών και Νευροκοπιου Ιερόθεο



Με ιδιαίτερη λαμπρότητα τελέσθηκε την Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019, η εορτή του Αγίου Πρωτομάρτυρος και Αρχιδιακόνου Στεφάνου στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Καλής Βρύσης Δράμας. 

Την Θεία Λειτουργία τέλεσε ο Σεβ. Μητροπολίτης Ζιχνών και Νευροκοπίου κ. Ιερόθεος, συμπαραστατούμενος από Ιερείς της Μητροπόλεως.

Κατά την Θεία Λειτουργία ο Μητροπολίτης Ζιχνών προέβη στην εις Διάκονον Χειροτονίαν του κ. Χριστοφόρου Παπαδόπουλου. 

ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ

Οφείλω να δηλώσω ότι νιώθω βαθιά συγκινημένος και ταυτόχρονα ευγνώμων για τη δωρεά αυτή του Τριαδικού Θεού στην αναξιότητά μου. Η Πεντηκοστή συνέβη, αλλά και συνεχώς συμβαίνει στην Εκκλησία του Χριστού, η κάθοδος του Αγίου Πνεύματος στους Αποστόλους και στην Εκκλησία δωρίζει και μοιράζει τα χαρίσματά Του. Το σημαντικότερο και σπουδαιότερο, η ιεροσύνη.

Σεβασμιώτατε, σας είμαι βαθύτατα ευγνώμων για την εκ μέρους σας αποδοχή μου στην Ιερά Μητρόπολή μας και για την πατρική σας αγάπη και ευλογία στο πρόσωπό μου. Να ευχαριστήσω επίσης τον πατέρα μου, π. Βασίλειο, καθώς και την μητέρα μου Πρεσβυτέρα Παρασκευή, για όλα τα εφόδια, την στήριξη, τις γνώσεις και την παιδεία που μου μετέδωσαν παιδιόθεν. Να ευχαριστήσω τον πρώην εξομολόγο και πνευματικό μου πατέρα π. Θόδωρο για την ανεκτίμητη συμβολή του στην πνευματική μου πορεία. Τον π. Στυλιανό, τον νυν εξομολόγο και πνευματικό μου πατέρα, για την συνεχή καθοδήγηση, επίβλεψη, προσευχή και φροντίδα που μου παρέχει στην πορεία της πνευματικής μου ζωής. Τον π. Φίλιππο στον οποίο έμεινα δίπλα του περίπου 2 έτη ως νεωκόρος στην Αγία Τριάδα, από την οποία έμαθα πολλά όσον αφορά την ενοριακή και λειτουργική ζωή, καθώς και πολλά πρακτικά και χρήσιμα εργαλεία όσον αφορά διάφορα θέματα διάταξης, στολισμού του ναού καθώς και του τυπικού. Ευχαριστώ και όλους τους ιερείς παρόντες και μη που συντέλεσαν με τον τρόπο τους στην πνευματική και υλική προκοπή μου.

Τέλος να ευχαριστήσω την Αποστολία, σύζυγο και από τώρα και στο εξής διακόνισσα και ίσως στο μέλλον και πρεσβυτέρα, για την υπομονή της, την άνευ όρους αγάπη της και την ακατάπαυστη υποστήριξή της. Η παρουσία της δίπλα μου είναι για μένα πηγή δύναμης, χαράς και ζωής.

Εύχομαι να μου δώσει ο Θεός και ο Άγιος πρωτομάρτυς Στέφανος ο διάκονος, του οποίου την μνήμη τελούμε σήμερα, την δύναμη να βαστάξω το βάρος της ιεροσύνης και να εκπληρώσω το βαρυσήμαντο έργο της, καθώς μέσω αυτού του έργου φανερώνεται ο ίδιος ο σαρκωθείς Χριστός και τελικά η Ίδια Του η Βασιλεία ήδη από τώρα στους κόλπους της Εκκλησίας. Αυτό παρακαλώ και απ’ όλους εσάς, να εύχεστε να φέρω εις πέρας το δύσκολο αυτό έργο εις δόξαν του Τριαδικού Θεού. Σας ευχαριστώ όλους για την μετοχή σας στην μεγάλη αυτή ημέρα της προσωπικής μου Πεντηκοστής.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου