04 Μαρτίου, 2021

Ελένη Ψυχούλη: «Η ιδέα του θανάτου μου μαθαίνει να είμαι ταπεινή» (video)

 
4-03-2021 | 11:06πμ

Στην εκπομπή «Μεσάνυχτα» πήγε καλεσμένη η Ελένη Ψυχούλη. Η γνωστή συγγραφέας, μίλησε στην Ελεονώρα Μελέτη για την απώλεια του αγαπημένου της φίλου που την στιγμάτισε στη ζωή της.

«Είναι κι η απώλεια του αγαπημένου φίλου που είναι μέσα στις φουρτούνες που έχω ζήσει. Έφυγε νωρίς από καρκίνο, μπορούσε να ζήσει κι άλλο. Όλα αυτά τα κλισέ που λέμε στους θανάτους ότι ηρέμησε και θα ζήσεις να τον θυμάσαι, δεν ακυρώνουν ότι στο τέλος ο θάνατος είναι ο νικητής ότι και να κάνουμε. Η ιδέα του θανάτου μου μαθαίνει να είμαι ταπεινή και να μην καβαλάω τα καλάμια και να σέβομαι που ξυπνώ, την φύση, τα πάντα. Να λέω ευχαριστώ γιατί θα νικήσει ο θάνατος αλλά ενδιάμεσα υπάρχει ένα φοβερό πάρτι που λέγεται ζωή», δήλωσε η Ελένη Ψυχούλη.

Ελένη Ψυχούλη: «Η ιδέα του θανάτου μου μαθαίνει να είμαι ταπεινή» (video)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου