02 Δεκεμβρίου, 2022

ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.

Είναι  βαρύ της θλίψης μου το μυστικό τραγούδι,

ηχολογάει ατέλειωτα και παραπονεμένα.

Μέσα στα ξένα κατοικώ,αγνώστους χαιρετίζω,

ξένο με λενε στα κρυφά,όταν μιλούν γιά μενα,

και ΄γω σαν ξένους τους θωρρώ κι΄έχω κλειστά τα χείλη.

------------

Όταν τραγούδι θ΄ακουστεί  των παιδικων μου χρόνων,

τρέχω ευθύς γιά να κρυφτώ και μόνος μου να κλάψω,

και τα πικρά τα δάκρυα μνημοσυνο  να κάνω,

της μακρυνής  πατριδας  μου ,που έχασα γιά πάντα.

-----------

Η θλίψη αυτή αγιάτρευτη μεσα στα χρόνια στέκει,

όμως  στα λόγια των πολλών είναι καλά κρυμμένη,

αλλά στις στάχτες  των ετών πάντοτε περιμένει,

αέρας ούριος  να ρθει,να τηνε δυναμωσει,

και αλλοίμονο,ο φόβος μου και παλι θα την λειώσει.

Α.ΠΕΤΡΙΤΗΣ02ΔΕΚ2022






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου